Numer rachunku:72 1090 1489 0000 0000 4800 3393
Suma kontrolna:72 (poprawna)
Kraj Banku:PL
Numer Banku: 10901489
Numer Konta w banku:0000000048003393
Nazwa Banku: BZWBK CUR Wydział Rozliczeń Elektronicznych
Adres Banku:pl.Andersa 5 61-894 Poznań
SWIFT:
Elixir:Elixir pośredni Aktywny
Pośrednik Elixir:10900004 - BZWBK Centrala
Euro-Elixir: Elixir pośredni Aktywny
Pośrednik Euro-Elixir:10900004 - BZWBK Centrala
ID konta:6463123
Godziny sesji:
Sesje przychodzące: do 16.00 sesja ciagla
Sesje wychodzące14.45
12.15
08.15
Komentarze dla konta 72 1090 1489 0000 0000 4800 3393
Oglądasz komentarze: 6-10/57
#ID:000000039072 2021-09-23 20:18:36, Jw
Mała poprawka. Dowiedziałam się, że podane konto jest kontem operatora czyli samego banku. Włamanie na mój telefon i pobranie wszystkich danych łącznie z możliwością logowania do apl mobilnej zostało dokonane z aplikacji mObywatel
#ID:000000039144 2021-10-06 10:01:59, emek
gdzie uzyskałaś informację z jakiej aplikacji pobrali Twoje dane ? można to jakoś zablokować ? odzyskać kasę z powrotem ?
#ID:000000039271 2021-10-28 16:20:35, Tracha
We wrzesniu ktoś próbował przelać na ten numer ponad 3 stówy z mojego konta.
#ID:000000039384 2021-11-14 18:07:44, MAteusz
Nr konta nalezy do IKEA
#ID:000000039387 2021-11-14 18:31:54, Jw
Odpowiedź do "emek": wszystkie informacje zostały uzyskane na infolinii santandera. Jeśli chodzi o odzyskanie kasy to miałam za mało na tym koncie i transakcja została odrzucona, dowiedziałam się jednak, że gdyby zabrali kasę to nie miałabym możliwości jej odzyskania ponieważ im wyświetlała się informacja, że transakcja została wykonana moim telefonem więc albo ja to zrobiłam albo dałam komuś telefon. Potraktowano mnie trochę jak jakąś kretynkę, nie docierało, że byłam po pracy, siedziałam sama w domu i jestem zdrowa psychicznie, Pani na infolinii ciągle twierdziła, że jak nie ja to na pewno komuś dałam telefon, nie ważne że jadłam kolację a tel leżał obok mnie a transakcja została wykonana w jakiejś miejscowości z drugiego końca Polski, a skoro w systemie widniał mój telefon to nie widziała podstaw doskładania reklamacji. Gdyby kasa zaginęła to pewniebym jej nie odzyskała. Druga sprawa skąd wziął się wirus czy cokolwiek tego typu. Chcąc zalogować się do PZU wyskoczyło okienko że należy najpierw pobrać aplikację z mObywatel korzystając z podanego linka. No i tu mój błąd nastąpił, aplikacja była zfałszowana lub przejęta przez hakerów bo właśnie całą akcją zaczęła się od jej pobrania. Trzecia sprawa to jak się tego gnojstwa pozbyłam. Zadzwoniłam na infolinię operatora, kazali przywrócić ustawienia fabryczne po czym pozmieniać hasła gdzie tylko się da i wprowadzić limity przelewów i wypłat przez bankowość mobilną i internetową jeśli loguję się telefonem. Oczywiście nie chciałam zwlekać i przesyłać np zdjęć na inny tel więc utraciłam wszystkie dane które miałam w telefonie. Narazie jest wszystko ok
Oglądasz komentarze: 6-10/57
Dodaj Komentarz
Pseudonim*:
E-mail:
Przepisz kod*:

Komentarz*:

Zobacz wszystkie konta tego oddziału

Dlaczego warto korzystać z serwisu jakitobank.pl

Baza wiedzy

W tym dziale możesz dowiedzieć się więcej na temat działania bankowości oraz różnych systemów płatności w Polsce i na świecie. Chętnie pomagamy naszym użytkownikom odpowiadając na ich pytania. Jeśli masz jakiś problem tutaj możesz zadać pytanie.

Czytaj więcej »

Zarejestruj się!

Jeżeli chcesz modyfikować swoje komentarze, wysyłać wiadomości do innych użytkowników oraz korzystać z wielu innych funkcji serwisu musisz się zarejestrować. Nie wysyłamy spamu do naszych użytkowników, wymagamy podania jedynie e-maila.

Czytaj więcej »

API dla aplikacji

Jeżeli jestes deweloperem i tworzysz aplikację, która weryfikuje numer rachunku, prezentuje godziny sesji ELIXIR lub wyświetla nazwę banku przygotowaliśmy dla Ciebie API aplikacyjne. Od dziś Twoja aplikacja zaprezentuje zawsze aktualne dane!

Czytaj więcej »

Wsparcie

Jeżeli masz jakiś problem, zawsze możesz skontaktować się z nami korzystając z formularza kontaktowego. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Jeżeli odpowiedź znajduje się w bazie skierujemy Cię pod odpowiedni adres.

Kontakt »

Często zadawane pytania


Co to jest numer IBAN?

IBAN (ang. International Bank Account Number - Międzynarodowy Numer Rachunku Bankowego) to międzynarodowy standard numeracji kont bankowych. Został stworzony aby wyeliminować problemy związane z występowaniem różnych standardów bankowości w krajach Unii Europejskiej. Więcej informacji możesz znaleźć w Bazie wiedzy.

Co to jest kod SWIFT?

Kod SWIFT to zwyczajowo przyjęta w Polsce nazwa nadanego przez organizację SWIFT kodu BIC (ang. Bank Identifier Code) służącego do identyfikacji banków i innych instytucji finansowych podczas realizacji przelewów międzynarodowych. Sprawdź także informacje na temat kodu SWIFT w naszej bazie wiedzy.

Jak sprawdzić do kogo należy konto bankowe?

Niestety, ale nie ma technicznej możliwości aby uzyskać na 100% pewną informację do kogo należy rachunek. Banki nie udostępniają danych właścicieli kont, a także nie weryfikują poprawności tych danych podczas wykonywania przelewów. Jedyna możliwość to weryfikacja numerów kont oraz uczciwości właścicieli dzięki komentarzom innych uzytkowników. Jednak należy pamiętać że taka weryfikacja nie daje 100% pewności.

Co to jest suma kontrolna numeru IBAN i jak się ją liczy?

Suma kontrolna służy do sprawdzenia poprawności numeru IBAN. Znajduje się ona na początku numeru IBAN, zaraz po dwuliterowym kodzie kraju. Jeżeli chcesz poznać więcej szczegółow zapraszamy do Bazy Wiedzy.

W naszej bazie wiedzy znajdziesz wiele ciekawych informacji na temat numerów kont, bankowości, systemów płatności oraz kart płatniczych. Dowiesz się jak zweryfikować uczciwość sprzedającego oraz w jakis sposób działają oszuści wyłudzający pieniądze w Internecie. W Bazie Wiedzy znajdziesz także odpowiedzi na często zadawane pytania. Zapraszamy!

Baza wiedzy »